Tuesday, February 5, 2013

Драг мој #Ж

              Драг наш премиере #Ж откако Ви се извинија новинарите (и неколку твитер корисници) и Вашето срце се исполни, сега јас барам од Вас, како избраник на овој народ,  да ми се извините мене како граѓанин на државата со која Вие преседаватe. Сакам и моето срце да се исполни како Вашето вчера. Како прво јас лично го барам ова извинување и зборувам само во мое име. Верувам дека заслужувам да ми се извините за следниве работи.
     1.       Барам да ми се извините за тоа што сум граѓанин на Свети Николе.
     2.       Барам да ми се извините за тоа што во мојот град не донесовте ниту еден воин на коњ.
     3.       Барам да ми се извините за тоа што сум студент и што не можевте да ни дадете уште полоши услови.
     4.       Барам да ми се извините за сите спектакуларно уапсени а потоа молкум ослободени.
     5.       Барам да ми се извините што мојот тетин не е професор на факултетот каде што учам.
     6.       Барам да ми се извините за тоа што сакам на телевизија да гледам независни вести и луѓе кои зборуваат без иронија во гласот.
     7.       Барам да ми се извините за сите закони кои ги донесовте, а ги оставивте само да стојат запишани, но не и спроведени.
     8.       Барам да ми се извините за сите земени кредити.
     9.       Барам да ми се извините за тоа што се уште живеам во државата  и не сум имала шанса да си ја киднам.
     10.   Барам да ми се извините за намалениот наталитет во местото каде што живеам.
     11.   Барам да ми се извините за сите лекари школувани во странство и сите погрешни дијагнози.
     12.   Барам да ми се извините за сите овие милион можности за вработување кои ми се нудат а за кои не е потребна партиска книшка.
     13.   Барам да ми се извините затоа што можам сигурно да шетам и слободно да говорам без да бидам некаде запишан.
     14.   Барам да ми се извините што ги направивте сите 100 чекори само во различни правци секој од нив.
     15.   Барам да ми се извините за која пара која заврши во непозната насока.
     16.   Барам да ми се извините што ми овозможивте живот без нервози и да не мислам секоја ноќ утре дали ќе има што да се јади.
     17.   Барам да ми се извините што ми овозможивте да спијам мирно без да се плашам дека утре некој извршител ќе ми тропне на вратата.
     18.   Барам да ми се извините што ќе ми се извините